Nie będzie kary za wycięcie DPF-u.
Posłowie odrzucili projekt przepisów. Z
karą w wysokości nawet 5 tyś zł miały się liczyć osoby , które decydują
się na usunięcie filtra cząstek stałych DPF - FAP. Propozycja przepisów
nie wejdzie jednak w życie , gdyż została odrzucona przez posłów.
CIEKAWE NOWINY O KONTROLACH DPF W ARTYKULE PONIŻEJ:
KLIKNIJ
|
.
NOWE BMW , AUDI-VW , TOYOTY PROGRAMUJEMY
PRZEZ ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE :)
TURBO UL. WROCŁAWSKA 4 ( BEMOWO)
WARSZAWA
WSZELKIE INFO : 506-105-900
USUWANIE PROBLEMU
FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH DPF
/ FAP .
ORAZ
CHIPTUNING
INDYWIDUALNY NA HAMOWNI
AUTA ZASTĘPCZE GRATIS
SPEŁNIAĆ BEDZIECIE EUROPEJSKIE NORMY
DOTYCZĄCE ZADYMIENIA SPALIN.
GWARANCJA I DARMOWA ROCZNA DIAGNOSTYKA.
|
|
Proces usuwania problemu filtra cząstek stałych.
Najpierw staramy się ustalić w jakiej kondycji jest filtr. Podczas diagnostyki sprawdzamy czy błędy dotyczą filtra. Podejmujemy próbe regeneracji lub proponujemy oczyszczanie przez zalanie filtra specjalną chemią. Zdarzają się jednak przypadki gdy filtr jest zbytnio zapylony i trzeba go wymienić. Na czas pełnej naprawy zmieniamy program sterujący filtrem.
Nasz specjalny program podnosi ilość powietrza w stosunku do paliwa co powoduje że Państwa auto nadal spełnia EUROPEJSKIE NORMY DOTYCZĄCE ZADYMIENIA SPALIN. Z puszki wyjmowany jest zapchany wkład. Cała obudowa oraz czujniki pozostają bez zmian.Taki stan umorzliwia naszemu klientowi poruszanie się autem i szukanie sprawnego filtra. Po zakupie umawiamy się na jego montaż oraz wgrywamy oryginalny program sterujący filtrem. Na koniec zerujemy diagnostycznie poziom sadzy. Auto jest gotowe do długiej drogi :)
Dla czego u nas ? Zajmujemy się dieselami od 2000 roku, wycinamy tylko błędy filtra więc reszta błędów w komputerze jest nadal aktywna. Pracujemy na profesjonalnym Szwajcarskim sprzęcie firmy CMD , MAGPRO 2 MASTER oraz Byteshooter . Jeśli podstawisz auto rano i weźmiesz auto zastępcze możesz swój samochód odebrać tego samego dnia po południu - nie trać dnia pracy.
Darmowa roczna diagnostyka w cenie :)
|
NAJNOWSZA USŁUGA - DWA
W JEDNYM !
CHIPTUNING
ORAZ USUNIĘCIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH
( FAP / DPF)
- W JEDNYM ;)
ŁĄCZĄC TE DWIE USŁUGI MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ
ATRAKCYJNIEJSZĄ CENĘ NA KOMPLET :)
PRZYKŁAD SILNIKA 2.0 TDI
NA SIEMENS 170 KONI SERIA
PRZYROST 33 KONIE I AŻ
100 NM SIŁY !
CIEKAWY PRZYPADEK NAJNOWSZEJ
HONDY 2.2 I-DTEC 150PS.Z USZKODZONYM JUŻ FILTREM.
AUTO
PRZYJECHAŁO DO NAS W TRYBIE AWARYJNYM , BYŁ
WYRAŹNIE ODCZUWALNY BRAK MOCY ORAZ NA DESCE ROZDZIELCZEJ MIGAŁ
SYMBOL FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH.
NA
HAMOWNI WYSZŁO ZALEDWIE 68 KONI I 177 Nm.
PO
USUNIĘCIU FILTRA ORAZ ZMODYFIKOWANIU PROGRAMU
OTRZYMALIŚMY BEZPIECZNY PRZYROST DO 173 KONI 374 Nm.
A WIEC
DOSZŁO AŻ 115 KONI ORAZ 200 Nm !!!
POZA
TYM ŁĄCZĄC TE DWIE USŁUGI MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ
ATRAKCYJNIEJSZĄ CENĘ NA KOMPLET :)
USUWANIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH ( FAP / DPF) Z NASZYCH
EKONOMICZNYCH MALEŃSTW !
NIE
TYLKO DUŻE POJEMNOŚCI I DUŻE MOCE BORYKAJĄ SIĘ Z
PROBLEMAMI FILTRÓW CZĄSTEK. PRZEDE WSZYSTKIM WŁAŚNIE
MAŁE , ŁATWE DO ZAPARKOWANIA I EKONOMICZNE
SAMOCHODY STANOWIĄ DUZY PROCENT AUT , KTÓRYMI PORUSZAMY
SIĘ W MIEŚCIE. NIESTETY KRÓTKIE ODCINKI TRAS ORAZ STANIE
W KORKACH POWODUJĄ SZYBSZE ZAPEŁNIANIE SIĘ FILTRÓW FAP I
JEST W DUŻEJ MIERZE ODPOWIEDZIALNE ZA PROBLEMY Z NIMI
ZWIĄZANE...
MAMY
JUŻ GOTOWE PROJEKTY PROGRAMÓW BEZ FILTRA CZĄSTEK
STAŁYCH , DO NAJNOWSZYCH SILNIKÓW TYPU :
1.3
MULTIJET NA STEROWNIKU MAGNETTI MARELLI
ORAZ
1.4
TDI NA NAJNOWSZYM KOMPUTERZE BOSCH EDC17.
PO
USUNIĘCIU FILTRA ODCZUWALNA JEST POPRAWA DYNAMIKI
SILNIKA BEZ POTRZEBY CHIPTUNINGU AUTA :)
NAJNOWSZA LAGUNA 2.0 DCI 150 KONI I KOLEJNY PRZYKŁAD
CZĘŚCIOWEGO ZUŻYCIA SIĘ FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH. PROSZĘ
ZWRÓCIĆ UWAGĘ JAK NISKA JEST JUŻ MOC SERYJNA AUTA...
NIEBAWEM MAMY SPOTKAĆ SIĘ Z KLIENTEM NA CAŁKOWITE
USUNIECIE FILTRA , ZAKŁADANY PRZYROST KOŃCOWY TO KOLEJNE
20KONI I 40Nm.
NAJNOWSZA ALFA 159 2.0
MJ 170PS Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH FAP .
MAMY GOTOWY PROJEKT
CHIPTUNINGU DO TEGO MODELU ,
SPECJALNIE ZROBIONY POD FILTR CZĄSTEK STAŁYCH FAP.
BEZ POTRZEBY PONIESIENIA
DAWKI PALIWA ORAZ MAX CIŚNIENIA TURBO.
|
UWAGA !!!
BLOKADA TUNINGOWA
2010/2011R !!!
KOMPUTERY BOSCH -
EDC17 I MED17.
MAMY
JUŻ URZĄDZENIE, KTÓRE POTRAFI POŁĄCZYĆ
SIĘ Z
NAJNOWSZYMI KOMPUTERAMI, NA STOLE SERWISOWYM.
BLOKADA
DOTYCZY MAREK SAMOCHODÓW :
MED17 MINI/PSA
EDC17CP06 HONDA
EDC17CP11 LANDROVER/JAGUAR ( TDV6 )
EDC17CP11 CITROEN
EDC17CP01 MERCEDES (G320 / E350)
EDC17CP10 MERCEDES (Sprinter)
EDC17C08 KIA/HYUNDAI ( Soul )
EDC17CP09 BMW (x30D)
MED17 FIAT-ALFA-LANCIA
EDC17C19 OPEL ( Insignia )
EDC17CP02 BMW (120D/123D)
MED17.x VAG
EDC17CP14 KIA/HYUNDAI ( Sorento )
EDC17CP07 TOYOTA ( IQ )
EDC17CP04 VAG
EDC17CP14 VAG
EDC17CP20 VAG
EDC17CP24 VAG
EDC17U0x VAG
MEV17.4 PSA
EDC17CP22 VOLVO
EDC17C10 PSA
ME17.8.5 SEA-DOO
MED17.2 MINI
EDC17CP19 RENAULT
MED17.46 BMW
EDC17C46 VAG
MEVD17.2.2 MINI
MEVD17.2.2 PEUGEOT
EDC17CP44 VAG/PORSCE
EDC17CP44
EDC17C41 BMW
EDC17CP45 BMW
EDC17C10 FORD
MED17.9.1 KIA
MEV17.2.2 MINI
MED17.1.1 VAG
MEVD17.2 BMW
MEV17.4.2 PSA
MED17 FORD/VOLVO
EDC17CP27 JEEP
EDC17C18 OPEL
SID807 PSA
SID807 FORD/VOLVO
EDC17CP46 MERCEDES
EDC17CP52 PSA
EDC17CP42 LAND-ROVER/FORD
ME17 SUZUKI
EDC17C43 MERCEDES
ME17.9.7 LADA
EDC17CP52 IVECO
NIE MA PROBLEMU Z ZASTOSOWANIEM TEJ METODY
PO GWARANCJI ,
POZA
TYM MY UDZIELIMY NOWEJ GWARANCJI NA KOMPUTER :)
PRZYKŁAD:
NAJTRUDNIEJSZY DO TUNINGU MODEL KOMPUTERA STERUJĄCEGO
SILNIKI COMMON RAIL, W GRUPIE AUDI-VW.
EDC17C46
AUDI A3
2.0 TDI COMMONRAIL 140PS
BLOKADA
ANTY KRADZIEŻOWA KOMPUTERA ... BART DAŁ RADĘ ...
JESZCZE
TYLKO MALUTKI MYK.... I CZYTA SIĘ CAŁY PLIK :)
SKODA
OCRAVIA 2.0 TDI COMMON RAIL 140PS
NASTĘPNI ŚMIAŁKOWIE NIE
DBAJĄCY O GWARANCJĘ PRODUCENTA :)
PASSAT 4X4 CC 2.0 TDI
COMMON RAIL 170PS DSG
BEZPIECZNY TUNING , POD
AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĘ DSG
KOMPUTERY EDC17 : PASSAT CC I HONDA 2.2 I-DTEC 150PS
PODPIĘTE DO SYSTEMU KTÓRY UMOŻLIWIA OBEJŚCIE
BLOKADY TUNINGOWEJ.
NOWY
TOUAREQ 5.0 TDI V10
-
POTĘGA SIŁY ... 800 NM... A I MOC PRZYJEMNA :)
NAJNOWSZY OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI DDC17
BLOCKED, Z FILTREM DPF.
INSIGNIA BEZPIECZNIE POD AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĘ.
|
|
WIELKIE BRAVO DLA NOWEGO SILNIKA... BRAVO :)
2.0
MULTI JET - PRAWIE DWIEŚCIE KONI I 421 NM
|
|
|
WRANGLER SPORT 2.8 CRD 2010 R.
-
KOLEJNY TERENOWIEC Z POTĘŻNYM MOMENTEM OBROTOWYM 472 NM
.
|
CHIPTUNING W NOWYM NISSAN X-TRAIL
2.0
DCI 150 KONNY Z FILTREM DPF / FAP .
ORYGINALNY MOMENT OBROTOWY PRZENOSIMY
O 450
OBR NIŻEJ, CO BARDZO POPRAWIA DYNAMIKĘ .
|
|
ZAPRASZAMY NA POMIARY SAMOCHODÓW
Z NAPĘDEM
4x4
ORAZ 1 OSIOWE.
|
|
POWIEW SPORTOWEJ NUTY W
RODZINIE KIA !!!
NOWA KIA CEED I PROCEED
2.0 CRDI TO
BARDZO ZGRABNE I DYNAMICZNE AUTKO ,
MOGĄCE KONKUROWAĆ W
PRZYSPIESZENIU
Z AUTAMI TYPU A3 LUB
320D NAJNOWSZEJ GENERACJI
.
BEZPIECZNA MOC PO
CHIPTUNINGU ( PRZEZ ZŁĄCZE OBD) TO
175 KONI ORAZ 400 NM
MOMENTU.
WYSZŁY RÓWNIEŻ SILNIKI
1.6 CRDI 90PS I 115PS
NA ZDJĘCIU SPORTOWY
PROGRAM DO MODELU 90 KONNEGO
NA 137 KONI I 325 NM
:)
RÓŻNICA W DYNAMICE
JEST OGROMNA !!!
|
AUDI - VW EDC17 JUŻ
DZIAŁA TRANSMISJA PO ZŁĄCZU OBD !!!
BOSCH
EDC17 I MED17
CAN.
SYSTEM OBEJMUJE
SILNIKI TURBO DIESEL COMMON RAIL;
2.0 TDI , 2,7 TDI ,
3,0TDI
ORAZ TURBO BENZYNY:
1.8 TSI , 2,0 TFSI
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ
KLIENTÓW NA GWARANCJI.
CHIP INSTALOWANY JEST
BEZ ŚLADOWO :)
KOLEJNE CACKO AUDI
MODEL A5 3.0 TDI
290 KONI ORAZ
590 NM i Vmax NA 300 KM/H.
PO CHIPTUNINGU.
|
NOWE MITSUBISHI LANCER I
OUTLANDER Z SILNIKIEM
2.0 DID 140 KONNY.
Mamy już gotowe
programy tuningowe do tych silników , oczywiście
wgrywane bez śladowo poprzez złącze diagnostyczne.
Udało nam się
bezpiecznie podnieść moc na 176 kM I 392 Nm
|
SUPER NOWOŚĆ !!!
NAJNOWSZA GENERACJA
STERÓW , A ZŁĄCZE OBD !!!
Bosch
EDC17 CP02
BMW 120d /320d CAN
MODELE BMW
SERII D , WYPRODUKOWANE RÓWNIEŻ W 2008
MOŻEMY JUŻ
TUNINGOWAĆ
PRZEZ ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE .
JAKO NIELICZNI
POSIADAMY URZĄDZENIE OBSŁUGUJĄCE NAJNOWSZE:
1,8 D ; 2,0 D ; 2,5 D
; 3,0 D ; 3,5 D ; 4,0 D.
ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ
KLIENTÓW NA GWARANCJI.
CHIP INSTALOWANY JEST
BEZ ŚLADOWO :)
KOLEJNE CACKO BMW ,
NOWA X6 3.5 BITURBO
340 KONI ORAZ 680 NM
PO CHIPTUNINGU.
|
NOWY RS6
5.2 V10 T 580 kM
ORAZ TTS 2.0 TFSI 272 PS.
Do grona samochodów ,
które możemy już tuningować przez złącze
diagnostyczne dołączyły najnowsze modele RS-a i TT.
|
DWA CHIPY W JEDNYM
AUCIE - MERCEDES CL-Klasse 600 5,5 BiTURBO.
Aby zwiększyć moc w tym
500 konnym motorze trzeba przeprogramować 2 komputery ,
współpracujące ze sobą. Model który był chipowany
pochodził z USA , a wiec miał ograniczenia prędkości
ustawione na 210 km/h.
Chip dodał 65 koni a moment obrotowy przekroczył 900 Nm
!!!
Nowy V-max przeniósł się do 290 km/h , taka prędkość udało się osiągnąć
na obwodnicy...Czekamy na informacje od klienta .... z autostrady :)
|
LAND
ROVER SPORT 3,6 TDV8 272 kM / 640 Nm.
Kolejnym orzeszkiem , który dołączył do naszej kolekcji
jest Sportowy Terenowiec Biturbo, z koncernu Land
Rovera. Po Przeprogramowaniu komputera poprzez złącze
diagnostyczne otrzymaliśmy 320 koni oraz 740 Nm
momentu obrotowego. W czasie jazdy ma się wrażenie że
jedziemy wyścigowym autem , tylko nie naturalnie wysoko
:) Wspaniałe wrażenie...
|
CMD SYSTEM
Najnowsze sterowniki czytane przez ten system
znalazły się w :
Mitsubishi New Outlander , Grandis 2.0 DID oraz
najnowszy 2,2 DID !!!
NEW
MONDEO 1.8 TDCI 100 i 125 kM ORAZ 2.0 TDCI 130 i 140 PS
oraz
2.0 TDCI 136ps w C-MAX , S-MAX
Ford
New Transit 2.2 oraz 2.4 TDCI
Fiat
New Bravo 1.9 MJT 120 kM i 150 kM / Fiat New
Ducato 2.2 MJ , 2.3 JTD
NEW
PASSAT na komputerze SIEMENS 2.0 TDI 170 PS
również
model z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH i DSG !
WIĘCEJ INFO W DZIALE: TABELA PRZYROSTÓW
|
CHIPTUNING W NOWYM
PASSACIE I OCTAVI SCOUT Z NAPĘDEM 4x4 2.0 TDI 140 kM.
W tych modelach z napędem
na dwie osie , bezpieczny przyrost moc klasyfikuje się w
granicach 175 kM i 400 Nm.
Nowy komputer siemensa
zabezpieczony został specjalnym klejem. Spoina taka
chroni przede wszystkim przed wilgocią. Rozerwanie jej
grozi utratą gwarancji !!!
Dla tego programujemy
te komputery poprzez złącze diagnostyczne:)
Czytanie pliku
oryginalnego trwa 6 min a zapis 4 minuty :)
|
CHIPTUNING W NOWYM
RENAULT TWINGO 1,2 TURBO !!!
Do naszej oferty
chiptuningu poprzez złacze diagnostyczne , dołączył mały
100 konny
ścigacz z grupy
Renault-a.
Program podnosi moc o
25 kM oraz o 50 Nm poprawia moment obrotowy
|
SAAB ORAZ OPEL Z
SILNIKAMI 1,9 CDTI 120 kM I 150 kM JUŻ PO KABELKU :)
NARESZCIE FIRMA
FLASHBOOSTER OPANOWAŁA MOŻLIWOŚĆ CZYTANIA ORYGINALNEGO
PLIKU POPRZEZ ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE !!! CHIP DAJE
PRZYROST DO 40 kM I 70 Nm !!!
|
|
CHIPTUNING W NOWYM OPLU
CORSA 1.6 Turbo GSI
Nowy model Corsy
wyposażony został w bardzo dynamiczny silnik 1,6 Turbo o
seryjnej mocy 150 kM oraz 210 Nm.
Modyfikacja komputera
poprzez złącze diagnostyczne umożliwiła podniesienie
mocy do 192 kM oraz
270 Nm , przy seryjnym intercoolerze oraz sprzęgle !!!
W opracowaniu jest
mod do CORSA 1,6 Turbo OPC z seryjną mocą 192 kM i 230
Nm :)
|
NOWY MERCEDES C KLASSE Z
SILNIKIEM 200 CDI 220 CDI.
Mamy już gotowe programy
tuningowe do tych silników , oczywiście wgrywane
bez śladowo poprzez złącze diagnostyczne.
Udało nam się
bezpiecznie podnieść moc z : 136 kM na 170 kM w 200 cdi
oraz z 170 kM na 195
kM w modelu 220 CDI.
|
|
CHIPTUNING a DSG AUTOMATC
GEAR (Direct
Shift Gear – z biegami zmienianymi bezpośrednio)
Przeprowadziliśmy
modyfikację silnika w Altea 2.0 TDI 140 kM , skrzynia
układa się do nowego programu w przeciągu kilku minut
jazdy i gwarantuje płynną zmianę biegów przy dynamicznej
jeździe.
Bezpieczny przyrost
mocy to dodatkowe 25 kM oraz 60 Nm.
DSG SYSTEM posiada dwa
sprzęgła - jedno do biegów parzystych, drugie do
nieparzystych. W rzeczywistości, praca DSG polega na
wykorzystaniu dwóch przekładni. Skrzynia.
System może pracować w
dwóch trybach (komfort oraz sport).
Urządzenie działa w
ten sposób, że gdy jeden bieg, np. pierwszy, jest
załączony, bieg drugi czeka w pogotowiu. Zmiana biegów
następuje przez przełączanie sprzęgieł. Jedno sprzęgło
„obsługuje” biegi 1-3-5, a drugie sprzęgło 2-4-6. W
momencie przełączania biegów, co trwa ułamek sekundy,
oba sprzęgła pracują w poślizgu, co eliminuje
szarpnięcia.
Jest to
rewelacyjne rozwiązanie bez straty dynamiki przy
przełączaniu biegów jak w klasycznych automatach.
Skrzynie te zastosowano w całym koncernie VW-Group.
|
REWOLUCJA W DZIALE
SIEMENS 2.0 TDI 140 PS I 170 PS :)
Samochody z tym
sterownikiem to :
PASSAT , TOURAN , A3 ,
A4 , ALTEA , LEON , NEW OCTAVIA , GOLF 5 GT.
Nareszcie do grona
komputerów , które możemy programować poprzez złącze
diagnostyczne , dołączył ECU Siemens. A wiec wszyscy
właściciele silników 2.0 TDI na Siemens mogą teraz
tuningować swoje autka bez potrzeby rozrywania komputera
a co za tym idzie możliwości późniejszego zalania
komputera. WAŻNE PODCZAS GWARANCJI :)
|
|
NOWY NISSAN PRIMERA 1.9
DCI , INTERSTAR 3.0 DCI ORAZ SUZUKI
SX4 1.9 DDiS
Możemy już programować
poprzez złącze diagnostyczne. |
|
NAJNOWSZA LAGUNA ,
MEGANE ORAZ SCENIC WYPOSAŻONE W SILNIK 1.9 DCI
TEZ JUŻ POPRZEZ ZŁĄCZE
DIAG. :) |
|
BYTESHOOTER -
NAJNOWSZY MODEL AUDI Q7 3.0 TDI 233 kM.
Do listy autek programowalnych poprzez złącze
diagnostyczne dołączył motor 3.0 tdi na linie CAN. W
ostatni piątek przeprowadziliśmy tuning takiego diesela
3.0 tdi 233 kM - Pozdrawiamy właściciela - Mariana z
Francji :)
Nowa moc to 280 kM przy
4000 obr oraz
590 Nm
dostępne już przy 2100
obr !!!
|
|
BMW 335 D super
V-MAX !!!
|
|
CHIP Program
SPORT, daje nam moc 352 kM oraz niesamowity moment obr.
700 Nm. Ale to nie
wszystko , ponieważ program zdejmuje elektroniczne
ograniczenie prędkości ustawione na 250 km/h. Nowa
prędkość to 300 km/h !
|
|
CZEKAMY NA WASZE PYTANIA TEL. 0 506-105-900
|