Nie będzie kary za wycięcie DPF-u.

Posłowie odrzucili projekt przepisów.

Z karą w wysokości nawet 5 tyś zł miały się liczyć osoby , które decydują się na usunięcie filtra cząstek stałych DPF - FAP. Propozycja przepisów nie wejdzie jednak w życie , gdyż została odrzucona przez posłów.


CIEKAWE NOWINY O KONTROLACH DPF W ARTYKULE PONIŻEJ:


KLIKNIJ

.

  NOWE BMW , AUDI-VW , TOYOTY PROGRAMUJEMY
 PRZEZ ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE :)

TURBO UL. WROCŁAWSKA 4 ( BEMOWO) WARSZAWA

WSZELKIE INFO : 506-105-900


USUWANIE PROBLEMU FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH DPF / FAP .

ORAZ
 

CHIPTUNING INDYWIDUALNY NA HAMOWNI

AUTA ZASTĘPCZE GRATIS 


SPEŁNIAĆ BEDZIECIE EUROPEJSKIE NORMY

DOTYCZĄCE  ZADYMIENIA SPALIN.


GWARANCJA I DARMOWA ROCZNA DIAGNOSTYKA.


 


 Proces usuwania problemu filtra cząstek stałych.

 Najpierw staramy się ustalić w jakiej kondycji

jest  filtr. Podczas diagnostyki sprawdzamy 

czy błędy  dotyczą filtra. Podejmujemy 

próbe regeneracji lub  proponujemy 

oczyszczanie przez zalanie filtra  specjalną 

chemią.

 Zdarzają się jednak przypadki gdy filtr jest 

zbytnio  zapylony i trzeba go wymienić. 

Na czas pełnej  naprawy zmieniamy 

program sterujący filtrem.

 Nasz specjalny program podnosi ilość 

powietrza w  stosunku do paliwa co 

powoduje że Państwa auto  nadal 

spełnia  EUROPEJSKIE NORMY 

DOTYCZĄCE  ZADYMIENIA SPALIN.

 Z puszki wyjmowany jest zapchany wkład. 

Cała  obudowa oraz czujniki pozostają bez

zmian.Taki stan umorzliwia naszemu 

klientowi poruszanie       się autem 

i szukanie sprawnego filtra.

 Po zakupie umawiamy się na jego montaż

oraz  wgrywamy oryginalny program 

sterujący filtrem. Na koniec zerujemy

diagnostycznie poziom sadzy. 

  Auto jest gotowe do długiej drogi  :)

 Dla czego u nas ? 

 Zajmujemy się dieselami od 2000 roku, 

wycinamy  tylko błędy filtra więc reszta 

błędów w komputerze  jest nadal aktywna. 

 Pracujemy na profesjonalnym Szwajcarskim

sprzęcie  firmy CMD , MAGPRO 2 MASTER 

oraz Byteshooter .

    Jeśli podstawisz auto rano i weźmiesz 

auto zastępcze  możesz swój samochód 

odebrać tego   samego dnia po południu  - nie

trać dnia pracy.

 Darmowa roczna diagnostyka w cenie  :)



 

 


NAJNOWSZA USŁUGA - DWA W JEDNYM !

 CHIPTUNING ORAZ USUNIĘCIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH 

 ( FAP / DPF) - W JEDNYM ;)

ŁĄCZĄC TE DWIE  USŁUGI MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ

 ATRAKCYJNIEJSZĄ CENĘ NA KOMPLET :)

 

 

PRZYKŁAD SILNIKA 2.0 TDI NA SIEMENS 170 KONI SERIA

PRZYROST 33 KONIE I AŻ 100 NM SIŁY !


 

 

CIEKAWY PRZYPADEK NAJNOWSZEJ HONDY 2.2 I-DTEC 150PS.Z USZKODZONYM JUŻ FILTREM.

AUTO PRZYJECHAŁO DO NAS W TRYBIE AWARYJNYM ,  BYŁ WYRAŹNIE ODCZUWALNY BRAK MOCY ORAZ NA DESCE ROZDZIELCZEJ MIGAŁ SYMBOL FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH.


 

NA HAMOWNI WYSZŁO ZALEDWIE  68 KONI I 177 Nm.

PO USUNIĘCIU FILTRA ORAZ ZMODYFIKOWANIU PROGRAMU

OTRZYMALIŚMY BEZPIECZNY PRZYROST DO 173 KONI 374 Nm.

A WIEC DOSZŁO AŻ 115 KONI ORAZ 200 Nm !!!

POZA TYM ŁĄCZĄC TE DWIE  USŁUGI MOŻEMY ZAPROPONOWAĆ

 ATRAKCYJNIEJSZĄ CENĘ NA KOMPLET :)

 

 

USUWANIE FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH ( FAP / DPF) Z NASZYCH EKONOMICZNYCH MALEŃSTW !

NIE TYLKO DUŻE POJEMNOŚCI I DUŻE MOCE BORYKAJĄ SIĘ Z PROBLEMAMI FILTRÓW CZĄSTEK. PRZEDE WSZYSTKIM WŁAŚNIE MAŁE , ŁATWE DO ZAPARKOWANIA I  EKONOMICZNE SAMOCHODY STANOWIĄ DUZY PROCENT AUT , KTÓRYMI PORUSZAMY SIĘ W MIEŚCIE. NIESTETY KRÓTKIE ODCINKI TRAS ORAZ STANIE W KORKACH POWODUJĄ SZYBSZE ZAPEŁNIANIE SIĘ FILTRÓW FAP I JEST W DUŻEJ MIERZE ODPOWIEDZIALNE ZA PROBLEMY Z NIMI ZWIĄZANE...

MAMY JUŻ GOTOWE PROJEKTY  PROGRAMÓW BEZ FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH , DO  NAJNOWSZYCH SILNIKÓW TYPU :

1.3 MULTIJET NA STEROWNIKU MAGNETTI MARELLI

ORAZ

1.4 TDI NA NAJNOWSZYM KOMPUTERZE BOSCH EDC17.

 

PO USUNIĘCIU FILTRA ODCZUWALNA JEST POPRAWA DYNAMIKI SILNIKA BEZ POTRZEBY CHIPTUNINGU AUTA :)

 

NAJNOWSZA LAGUNA 2.0 DCI 150 KONI I KOLEJNY PRZYKŁAD

CZĘŚCIOWEGO ZUŻYCIA SIĘ FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH. PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ JAK NISKA JEST JUŻ MOC SERYJNA AUTA...

NIEBAWEM MAMY SPOTKAĆ SIĘ Z KLIENTEM NA CAŁKOWITE USUNIECIE FILTRA , ZAKŁADANY PRZYROST KOŃCOWY TO KOLEJNE 20KONI I 40Nm.

 

 

NAJNOWSZA ALFA 159 2.0 MJ 170PS Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH FAP .

MAMY GOTOWY PROJEKT CHIPTUNINGU DO TEGO MODELU ,

SPECJALNIE ZROBIONY POD FILTR CZĄSTEK STAŁYCH FAP.

BEZ POTRZEBY PONIESIENIA DAWKI PALIWA ORAZ MAX CIŚNIENIA TURBO.

 

 

 

UWAGA !!!

BLOKADA TUNINGOWA 2010/2011R !!!

  KOMPUTERY BOSCH - EDC17 I MED17.

 MAMY JUŻ URZĄDZENIE, KTÓRE POTRAFI POŁĄCZYĆ

SIĘ Z  NAJNOWSZYMI KOMPUTERAMI, NA STOLE SERWISOWYM.

 BLOKADA DOTYCZY MAREK SAMOCHODÓW :

MED17 MINI/PSA
EDC17CP06 HONDA
EDC17CP11 LANDROVER/JAGUAR ( TDV6 )
EDC17CP11 CITROEN
EDC17CP01 MERCEDES (G320 / E350)
EDC17CP10 MERCEDES (Sprinter)
EDC17C08 KIA/HYUNDAI ( Soul )
EDC17CP09 BMW (x30D)
MED17 FIAT-ALFA-LANCIA
EDC17C19 OPEL ( Insignia )
EDC17CP02 BMW (120D/123D)
MED17.x VAG
EDC17CP14 KIA/HYUNDAI ( Sorento )
EDC17CP07 TOYOTA ( IQ )
EDC17CP04 VAG
EDC17CP14 VAG
EDC17CP20 VAG
EDC17CP24 VAG
EDC17U0x VAG
MEV17.4 PSA
EDC17CP22 VOLVO 
EDC17C10 PSA
ME17.8.5 SEA-DOO
MED17.2 MINI
EDC17CP19 RENAULT
MED17.46 BMW
EDC17C46 VAG
MEVD17.2.2 MINI
MEVD17.2.2 PEUGEOT
EDC17CP44 VAG/PORSCE
EDC17CP44 
EDC17C41 BMW
EDC17CP45 BMW
EDC17C10 FORD
MED17.9.1 KIA
MEV17.2.2 MINI
MED17.1.1 VAG
MEVD17.2 BMW
MEV17.4.2 PSA
MED17 FORD/VOLVO
EDC17CP27 JEEP
EDC17C18 OPEL
SID807 PSA
SID807 FORD/VOLVO
EDC17CP46 MERCEDES
EDC17CP52 PSA
EDC17CP42 LAND-ROVER/FORD
ME17 SUZUKI
EDC17C43 MERCEDES
ME17.9.7 LADA
EDC17CP52 IVECO
 

 

NIE MA PROBLEMU Z ZASTOSOWANIEM TEJ METODY PO GWARANCJI  ,

POZA TYM MY UDZIELIMY NOWEJ GWARANCJI NA KOMPUTER :)

PRZYKŁAD:

NAJTRUDNIEJSZY DO TUNINGU MODEL KOMPUTERA STERUJĄCEGO SILNIKI COMMON RAIL,  W GRUPIE AUDI-VW.

 EDC17C46

AUDI A3 2.0 TDI COMMONRAIL 140PS

 

BLOKADA ANTY KRADZIEŻOWA KOMPUTERA  ...  BART DAŁ RADĘ ...

JESZCZE TYLKO MALUTKI MYK.... I CZYTA SIĘ CAŁY PLIK :)

 

SKODA OCRAVIA 2.0 TDI COMMON RAIL 140PS

 

 NASTĘPNI ŚMIAŁKOWIE NIE DBAJĄCY O GWARANCJĘ PRODUCENTA :)

PASSAT 4X4 CC 2.0 TDI COMMON RAIL 170PS DSG

BEZPIECZNY TUNING , POD AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĘ DSG

    

KOMPUTERY EDC17 : PASSAT CC I HONDA 2.2 I-DTEC  150PS

PODPIĘTE DO SYSTEMU KTÓRY UMOŻLIWIA OBEJŚCIE  BLOKADY TUNINGOWEJ.

 

 

 NOWY TOUAREQ  5.0 TDI V10

-  POTĘGA SIŁY ... 800 NM...  A I MOC PRZYJEMNA :)

 

 

 

NAJNOWSZY OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI DDC17 BLOCKED, Z FILTREM DPF.

INSIGNIA  BEZPIECZNIE POD AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĘ.

 

 

 

WIELKIE BRAVO DLA NOWEGO SILNIKA... BRAVO :)

2.0 MULTI JET - PRAWIE DWIEŚCIE KONI I 421 NM

 

 

 



WRANGLER SPORT 2.8 CRD 2010 R.

 - KOLEJNY TERENOWIEC Z POTĘŻNYM MOMENTEM OBROTOWYM 472 NM .

 

 

 

 

CHIPTUNING W NOWYM NISSAN X-TRAIL

2.0 DCI  150 KONNY Z FILTREM DPF / FAP .

ORYGINALNY MOMENT OBROTOWY PRZENOSIMY

O 450 OBR NIŻEJ, CO BARDZO POPRAWIA DYNAMIKĘ .




 

ZAPRASZAMY NA  POMIARY SAMOCHODÓW

Z NAPĘDEM 4x4

ORAZ 1 OSIOWE.

 


 

 


POWIEW SPORTOWEJ NUTY W RODZINIE KIA !!!

NOWA KIA CEED I PROCEED 2.0 CRDI TO BARDZO ZGRABNE I DYNAMICZNE AUTKO ,

MOGĄCE KONKUROWAĆ W PRZYSPIESZENIU

Z AUTAMI TYPU A3 LUB 320D NAJNOWSZEJ GENERACJI

.

BEZPIECZNA MOC PO CHIPTUNINGU ( PRZEZ ZŁĄCZE OBD) TO

 175 KONI ORAZ 400 NM MOMENTU.

 

WYSZŁY RÓWNIEŻ SILNIKI 1.6 CRDI 90PS I 115PS

NA ZDJĘCIU SPORTOWY PROGRAM DO MODELU 90 KONNEGO

NA 137 KONI I 325 NM :)

RÓŻNICA W DYNAMICE JEST OGROMNA !!!

 

 

 

AUDI - VW EDC17 JUŻ DZIAŁA TRANSMISJA PO ZŁĄCZU OBD !!!

BOSCH EDC17 I MED17 CAN. 

SYSTEM OBEJMUJE SILNIKI TURBO DIESEL COMMON RAIL;

2.0 TDI , 2,7 TDI , 3,0TDI

ORAZ TURBO BENZYNY:

 1.8 TSI , 2,0 TFSI


ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ KLIENTÓW NA GWARANCJI.

CHIP INSTALOWANY JEST BEZ ŚLADOWO :)

KOLEJNE CACKO AUDI MODEL A5  3.0 TDI

290  KONI ORAZ 590 NM  i Vmax NA 300 KM/H.

PO CHIPTUNINGU.

 

 

NOWE MITSUBISHI LANCER I OUTLANDER Z SILNIKIEM 2.0 DID 140 KONNY.

Mamy już gotowe programy tuningowe  do tych silników , oczywiście wgrywane bez śladowo poprzez złącze diagnostyczne.

Udało nam się bezpiecznie podnieść moc na   176 kM I 392 Nm

 

 
SUPER NOWOŚĆ !!!

 NAJNOWSZA GENERACJA STERÓW , A ZŁĄCZE OBD !!!

Bosch EDC17 CP02 BMW 120d /320d CAN 

  MODELE BMW SERII D , WYPRODUKOWANE RÓWNIEŻ W  2008

MOŻEMY JUŻ TUNINGOWAĆ  PRZEZ ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE .

JAKO NIELICZNI POSIADAMY URZĄDZENIE OBSŁUGUJĄCE NAJNOWSZE:

1,8 D ; 2,0 D ; 2,5 D ; 3,0 D ; 3,5 D ; 4,0 D.

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ KLIENTÓW NA GWARANCJI.

CHIP INSTALOWANY JEST BEZ ŚLADOWO :)

 

KOLEJNE CACKO BMW , NOWA X6 3.5 BITURBO

340 KONI ORAZ 680 NM PO CHIPTUNINGU.

 

NOWY RS6 5.2 V10 T 580 kM ORAZ TTS 2.0 TFSI 272 PS.

 

       

Do grona samochodów , które  możemy już tuningować przez złącze diagnostyczne dołączyły najnowsze modele RS-a i TT.

 

 

 

 

DWA CHIPY W JEDNYM AUCIE - MERCEDES CL-Klasse 600 5,5 BiTURBO.

Aby zwiększyć moc w tym 500 konnym motorze trzeba przeprogramować 2 komputery , współpracujące ze sobą. Model który był chipowany pochodził z USA , a wiec miał ograniczenia prędkości ustawione na 210 km/h. 

              Chip dodał 65 koni a moment obrotowy przekroczył 900 Nm !!!                      Nowy V-max przeniósł się do 290 km/h , taka prędkość udało się osiągnąć na obwodnicy...Czekamy na informacje od klienta .... z autostrady :)

 

 

LAND ROVER SPORT 3,6 TDV8 272 kM / 640 Nm.

Kolejnym orzeszkiem , który dołączył do naszej kolekcji jest Sportowy Terenowiec Biturbo, z koncernu Land Rovera. Po Przeprogramowaniu komputera poprzez złącze diagnostyczne otrzymaliśmy 320 koni oraz 740 Nm momentu obrotowego. W czasie jazdy ma się wrażenie że jedziemy wyścigowym autem , tylko nie naturalnie wysoko :) Wspaniałe wrażenie...

 

 

 

CMD SYSTEM

Najnowsze sterowniki czytane  przez ten system znalazły się w  :

Mitsubishi New Outlander , Grandis 2.0 DID oraz najnowszy 2,2 DID !!!

 NEW MONDEO 1.8 TDCI 100 i 125 kM ORAZ 2.0 TDCI 130 i 140 PS

oraz 2.0 TDCI 136ps w C-MAX , S-MAX

Ford New Transit 2.2 oraz 2.4 TDCI

Fiat New Bravo 1.9 MJT  120 kM i 150 kM / Fiat New Ducato 2.2 MJ , 2.3 JTD

NEW PASSAT na komputerze  SIEMENS 2.0 TDI  170 PS

również model z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH i DSG !

WIĘCEJ INFO W DZIALE: TABELA PRZYROSTÓW

 

 

 

CHIPTUNING W NOWYM PASSACIE I OCTAVI SCOUT Z NAPĘDEM 4x4 2.0 TDI 140 kM.

W tych modelach z napędem na dwie osie , bezpieczny przyrost moc klasyfikuje się w granicach 175 kM i 400 Nm.

Nowy komputer siemensa zabezpieczony został specjalnym klejem. Spoina taka  chroni przede wszystkim przed wilgocią. Rozerwanie jej grozi  utratą gwarancji  !!!

Dla tego programujemy te komputery poprzez złącze diagnostyczne:)

Czytanie pliku oryginalnego trwa 6 min a zapis 4 minuty :)

 

CHIPTUNING W NOWYM RENAULT TWINGO 1,2 TURBO !!!

Do naszej oferty chiptuningu poprzez złacze diagnostyczne , dołączył mały 100 konny

 ścigacz z grupy Renault-a.

Program podnosi moc o 25  kM oraz o 50 Nm poprawia  moment obrotowy

 

 

SAAB ORAZ OPEL Z SILNIKAMI 1,9 CDTI 120 kM I 150 kM JUŻ PO KABELKU :)

NARESZCIE FIRMA FLASHBOOSTER OPANOWAŁA MOŻLIWOŚĆ CZYTANIA ORYGINALNEGO PLIKU POPRZEZ ZŁĄCZE DIAGNOSTYCZNE !!! CHIP DAJE PRZYROST DO 40 kM I 70 Nm !!!

 

 
CHIPTUNING W NOWYM OPLU CORSA 1.6 Turbo GSI

Nowy model Corsy wyposażony został w bardzo dynamiczny silnik 1,6 Turbo o seryjnej mocy 150 kM oraz 210 Nm.

Modyfikacja komputera poprzez złącze diagnostyczne umożliwiła podniesienie

mocy do 192 kM oraz 270 Nm , przy seryjnym intercoolerze oraz sprzęgle !!!

 W opracowaniu jest mod do CORSA 1,6 Turbo OPC z seryjną mocą 192 kM i 230 Nm :)

 

NOWY MERCEDES C KLASSE Z SILNIKIEM 200 CDI 220 CDI.

Mamy już gotowe programy tuningowe  do tych silników , oczywiście wgrywane bez śladowo poprzez złącze diagnostyczne.

Udało nam się bezpiecznie podnieść moc z : 136 kM na 170 kM w 200 cdi

oraz z 170 kM na 195 kM w modelu 220 CDI.

 

 
CHIPTUNING a DSG AUTOMATC GEAR (Direct Shift Gear – z biegami zmienianymi bezpośrednio)

Przeprowadziliśmy modyfikację silnika w Altea 2.0 TDI 140 kM , skrzynia układa się do nowego programu w przeciągu kilku minut jazdy i gwarantuje płynną zmianę biegów przy dynamicznej jeździe.

 Bezpieczny przyrost mocy to dodatkowe 25 kM oraz 60 Nm.

DSG SYSTEM posiada dwa sprzęgła - jedno do biegów parzystych, drugie do nieparzystych. W rzeczywistości, praca DSG polega na wykorzystaniu dwóch przekładni. Skrzynia.

System może pracować w dwóch trybach (komfort oraz sport).

Urządzenie działa w ten sposób, że gdy jeden bieg, np. pierwszy, jest załączony, bieg drugi czeka w pogotowiu. Zmiana biegów następuje przez przełączanie sprzęgieł. Jedno sprzęgło „obsługuje” biegi 1-3-5, a drugie sprzęgło 2-4-6. W momencie przełączania biegów, co trwa ułamek sekundy, oba sprzęgła pracują w poślizgu, co eliminuje szarpnięcia.

   

Jest to rewelacyjne rozwiązanie bez straty dynamiki przy przełączaniu biegów jak w klasycznych automatach.

Skrzynie te zastosowano w całym koncernie VW-Group.

 

REWOLUCJA W DZIALE SIEMENS 2.0 TDI 140 PS I 170 PS :)

Samochody z tym sterownikiem to :

PASSAT , TOURAN , A3 , A4 , ALTEA , LEON , NEW OCTAVIA , GOLF 5 GT.

Nareszcie do grona komputerów , które możemy programować poprzez złącze diagnostyczne , dołączył ECU Siemens. A wiec wszyscy właściciele silników 2.0 TDI na Siemens mogą teraz tuningować swoje autka bez potrzeby rozrywania komputera a co za tym idzie możliwości późniejszego zalania komputera. WAŻNE PODCZAS GWARANCJI :) 

 

NOWY NISSAN PRIMERA 1.9 DCI , INTERSTAR 3.0 DCI    ORAZ SUZUKI SX4 1.9 DDiS

Możemy już programować poprzez złącze diagnostyczne.


NAJNOWSZA LAGUNA , MEGANE ORAZ SCENIC WYPOSAŻONE W SILNIK 1.9 DCI

TEZ JUŻ POPRZEZ ZŁĄCZE DIAG.    :)


BYTESHOOTER - NAJNOWSZY MODEL AUDI Q7 3.0 TDI 233 kM.  Do listy autek programowalnych poprzez złącze diagnostyczne dołączył motor 3.0 tdi na linie CAN. W ostatni piątek przeprowadziliśmy tuning takiego diesela 3.0 tdi 233 kM - Pozdrawiamy właściciela - Mariana z Francji :)

Nowa moc to 280 kM przy 4000 obr oraz 590 Nm dostępne już przy 2100 obr !!!



BMW 335 D  super  V-MAX !!!  


   

 CHIP Program SPORT, daje nam moc 352 kM oraz niesamowity moment obr. 700 Nm.      Ale to nie wszystko , ponieważ program zdejmuje elektroniczne ograniczenie prędkości ustawione na 250 km/h. Nowa prędkość to 300 km/h !

                    
                       






  CZEKAMY NA WASZE PYTANIA TEL. 0 506-105-900

 

|  Przygotowanie 3D-media